ALPHA ARES WEB

Welcome, Guest. Please login or register.
Home Help Search Login Register
News:

+  Alpha Ares Forum
|-+  Agora Publica
| |-+  Wargames - De tauler - Board Wargames (Moderator: admin)
| | |-+  Stalingrad Pocket II - Galeria Fotos i comentaris
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Reply Print
Author Topic: Stalingrad Pocket II - Galeria Fotos i comentaris  (Read 5726 times)
peretung
Tinent
*

« on: 18, July, 2008, 09:48:24 am » Reply with quote

Mireu-vos les fotos que he posat a:

http://alphaares.com/web/index.php?option=com_rsgallery&catid=13

de la partida d'Stalingrad Pocket segona edició de la serie Standard Combat Series de The Gamers/MMP

Aniré posant més fotos a mida que progresi la campanya.

Freddy pren nota.
freddy
Tinent Coronel
*

« Reply #1 on: 22, July, 2008, 02:10:25 am » Reply with quote

Perdón, ya he dicho con anterioridad que el juego está desequilibrado, el ruso si gana sera por buenas tiradas y porque el aleman las hace malas, algo de estrategia/suerte te ayudara, no lo dudo, pero a la larga los alemanes son maquinas de picar carne y lo notaras, te aseguro que lo notaras.

P.D: Saluda a las señoras katiuskas de mi parte, no sirven para una mierda y el DG no te lo aseguran, pero tranquilo so todo lo haces correctamente las podras utilizar 3 veces en toda la partida.

P.D.2: (sarcastic mode on) Es un juego de puta madre!!

FReDdy Wink

"Con soldados españoles y mandos alemanes conquistaré el mundo""El refresco, refresca. El alcohol, cura. Lo que realmente te taja son los putos cubitos!! (dicho popular)"
peretung
Tinent
*

« Reply #2 on: 24, July, 2008, 01:00:30 pm » Reply with quote

Em sembla que t'equivoques Freddy, al igual que m'he equivocat jo al ser la primera vegada que jugo aquest joc.

Per exemple, les Katys, no les vaig jugar be el primer torn per no donar-me conta de com funcionaba be la mecànica del joc, i veig que tu tampoc ho vas fer. I el primer torn n'has de disparar moltes per tan és un error greu.

Com s'utilitzen be? Doncs combinant-les amb les artilleries de 7, la cual cosa et dona taula màxima d'artilleria.Em sembla que així només es falla amb un 4 amb dos daus de 6.

Jo la he estat cagant amb uns quants detalls importants del joc. ara estem acabant el torn 4 i m'he adonat de varies coses que no feia per aprofitar be el sistema de joc.

En el meu cas l'he cagat per anar amb el xip canviat de sistema. He estat jugant fins ara com si fos OCS, i en general va be, però hi ha coses de mecànica molt diferents respecte de l'OCS que no van igual.

Fins ara no em va malament del tot, però podria haver millorat les jugades ara que he vist que feia malament. És normal adaptar-se a un joc nou la primera o primeres vegades que jugues.

Ja posaré més fotos dels torns 4 en endavant.

Salut!
LesbianSS
Capità
*

Spiel macht frei

« Reply #3 on: 24, July, 2008, 04:55:00 pm » Reply with quote

Maestro Peretung, no sea tan estricto con el padawan Freddy.
El camino del wargame es largo y lento.
Y aún se nota mucha ira en su interior...
freddy
Tinent Coronel
*

« Reply #4 on: 24, July, 2008, 07:02:52 pm » Reply with quote

si si, la ira me corroe, no lo dudes... espero que el lado oscuro de la fuerza no se apodere de mi, porque mas de uno manchara los suspensorios.

FReDdy  Grin
« Last Edit: 25, July, 2008, 07:20:03 am by freddy » Logged

"Con soldados españoles y mandos alemanes conquistaré el mundo""El refresco, refresca. El alcohol, cura. Lo que realmente te taja son los putos cubitos!! (dicho popular)"
Bagration
Tinent
*

« Reply #5 on: 27, July, 2008, 01:15:20 pm » Reply with quote

Vaya tela nenes, el pertung dando lecciones de wargames!!!
Yo quiero asistir a tus clases maestro...
Shogunato
Major
*

nemo impune lacessit

« Reply #6 on: 27, July, 2008, 08:01:49 pm » Reply with quote

Frenar un poco que esto es público!!!!!!

Shocked

mofeto
Tinent
*

"dadme aliados contra quienes luchar"

« Reply #7 on: 28, July, 2008, 12:09:27 pm » Reply with quote

me temo que el sistema patinará por dónde patinan todos: la pérdida de aceite la causa una germanofilia aguda.

y lo demás són pepinos en vinagre.

recomiendo la lectura de "barbarrossa" de alan clark. y, claro, muy especialmente los capítulos dedicados a stalingrado y kursk.

más de un diseñador debería tirar a la papelera panfletos como "lost victories" o "panzer leader".

m.
freddy
Tinent Coronel
*

« Reply #8 on: 29, July, 2008, 09:42:23 am » Reply with quote

Ya veremos como acaba la cosa, en lo ultimo que me ha llegado, Carlitos estaba un poco apurado y el pere estaba dando palos de ciego, aunque él diga que es estrategia... jejeje

FReDdy  Grin

Pages: [1] Reply Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length